.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبر عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای کادر درمان ؛
محسنی بندپی : مطالبات پرستاران در بودجه ۱۴۰۱ گنجانده می‌شود
شمال نیوز: عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه مطالبات پرستاران در بودجه ۱۴۰۱ گنجانده می‌شود، گفت: ایران در کنترل کرونا به وضعیت پایداری رسید.
محسنی بندپی : مطالبات پرستاران در بودجه ۱۴۰۱ گنجانده می‌شود

به گزارش شمال نیوز، محمدعلی محسنی‌بند‌پی در گفت‌و‌گویی با اشاره به بودجه وزارت بهداشت در لایحه 1401 اظهار داشت: بحث کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در ارتباط با نسخه‌نویسی الکترونیکی سلامت و پزشک خانواده است، تنها راه برون‌رفت کشور از خدمات اضافی و موازی است که در نظام سلامت انجام می شود و پرداختن به بحث پرونده الکترونیک بیماران و پزشک خانواده و نظام ارجاع است.

 

وی افزود: نظام ارجاع یعنی هر بیماری با هر دردی که به هر پزشکی در هر روزی مراجعه نکند و مشکلات این بیمار توسط پزشک خانواده ارزیابی شود و تاریخچه بیمار بررسی و داروها و توصیه‌های اولیه تجویز شود و بعد کسی که بیمار را ارجاع می‌دهد.

 

نماینده حوزه انتخابیه نوشهر‌، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هزینه‌های بسیار زیاد در بخش دارو و خدمات تشخیص و در بخش درمان زیاد است، یادآور شد: متاسفانه هزینه‌های بسیار هنگفتی است و سال‌ها دنیا و کشورهای توسعه یافته توانستند از طریق نظام ارجاع، درمان را به خوبی کنترل کنند.

 

محسنی بند پی با اشاره به واکسینه شدن 70 درصد مردم کشور افزود: در حال حاضر در استان مازندران تمام شهر‌ها آبی است و در کل کشور نیز شهر‌های آبی بیشتر و شهرهای زرد کمتر شده و این نشان دهنده این است که ما از نظر کنترل کرونا به وضعیت  پایداری رسیدیم و خوشبختانه تعداد فوتی‌ها و مبتلا کمتر شده است.

 

محسنی‌بندپی با تاکید بر اینکه پرستاران به عنوان ایثارگران خط مقدم در جنگ بیولوژیک 20 ماه گذشته بودند، خاطرنشان کرد: از زمان شیوع کرونا در کشور تا کنون بیش از 40 هزار پرستار مبتلا و بیش از 150 شهید پرستار داشتیم که در لایحه 1401 به خواسته‌های عقب افتاده این همکاران هم می‌پردازیم.

 

وی با اشاره به لایحه رتبه بندی معلمان در کشور یادآورشد: مجلس یازدهم با تعهدی که به معلمان دارد، بعد از 14 سال، طرح سال 1386 مجلس را در 1400 مصوب کرده و اعتبار برایش گذاشته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.